zamknij
Przygotowujesz się do rozpoczęcia sprzedaży w branży odzieżowej? Sprawdź, na co musisz zwrócić uwagę

Przygotowujesz się do rozpoczęcia sprzedaży w branży odzieżowej? Sprawdź, na co musisz zwrócić uwagę

0udostępnień
21 sierpnia 20191175Views

Oblicze handlu w ostatnich latach uległo ogromnym przemianom. Największy wpływ na sprzedaż ma zmiana nawyków zakupowych Polaków i coraz częstsze kupowanie produktów przez internet. Na jakie aspekty warto zwrócić uwagę, decydując się na rozpoczęcie sprzedaży w branży odzieżowej? Najważniejsze aspekty omówiliśmy w poniższym artykule. Miłej lektury!

Punkt pierwszy: dobór kanałów sprzedażowych

Dobór kanałów sprzedaży jest kluczowy dla podjęcia dalszych działań. Inaczej będzie wyglądać rozwój biznesu opartego głównie na punkcie stacjonarnym, a jeszcze inaczej zwiększanie sprzedaży w sklepie internetowym. Przede wszystkim warto dobrze rozważyć wszystkie „za” i „przeciw” każdej z tych form. Bez wątpienia dobrze zaplanowany biznes stacjonarny może przynosić duże zyski, ale generuje też duże wydatki – związane chociażby z najmem lokalu, zatrudnieniem pracowników czy ponoszeniem stałych opłat za korzystanie z mediów. W przypadku biznesu online koszty te w dużej mierze ulegają ograniczeniu. Warto jednak mieć na względzie, że aby być widocznym w sieci, również trzeba ponieść spore inwestycje, na przykład w wykonanie sklepu, jego pozycjonowanie czy reklamę Facebook Ads. Każdy z kanałów sprzedażowych rządzi się swoją specyfiką, ma swoje mocne i słabe strony.

Punkt drugi: znalezienie odpowiednich dostawców

Zarówno w przypadku prowadzenia punktu stacjonarnego, jak też w handlu online ważne jest znalezienie odpowiednich dostawców towarów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. Hurtownia odzieży dziecięcej, w zależności od swoich własnych ustaleń, może cechować się zupełnie innymi warunkami sprzedaży czy ustalonym minimum logistycznym. Różnice są również widoczne w asortymencie – jego cenie i jakości. Warto zdecydować się na współpracę z takim dostawcą, który zapewnia szybką wysyłkę, gwarantuje przyzwoitą jakość i ma doskonały kontakt z klientami. Hurtownia odzieży damskiej http://m-moda.pl/, jest nieocenionym punktem zaopatrzenia, ale też źródłem wiedzy o najnowszych kolekcjach produktowych.

Punkt trzeci: zadbanie o przestrzeń magazynową

Rozpoczęcie swojej przygody w handlu wiąże się także z koniecznością przechowywania zakupionego towaru. Sprzedający nie zawsze dysponuje przestrzenią odpowiednią do magazynowania produktów. W przypadku drobnej sprzedaży online piwnica czy pusty pokój w domu mogą na początku wystarczyć. Jednak wraz ze wzrostem sprzedaży i skalą prowadzenia biznesu tego typu ekonomiczne rozwiązania mogą przestać wystarczać.

 

 

Jak dbać o cerę latem? Jak się malować latem do pracy?

Zapach końca lata