Jesteś zainteresowana pracą na stanowisku Key Account Managera (Kierownika ds. kluczowych klientów) w firmie z branży FMCG, telekomunikacyjnej czy w sektorze ubezpieczeń społecznych? Tu znajdziesz wzór CV dla Key Account Managera.
Na początku CV Key Account Managera powinny znaleźć się następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, telefon i adres mailowy.
Pod danymi należy podać informacje o posiadanym wykształceniu, w tym datę rozpoczęcia i ukończenia studiów oraz nazwę uczelni i kierunek. Na stanowisku Key Account Managera preferowane jest wykształcenie wyższe ekonomiczne lub – w przypadku firm z branży teleinformatycznej – techniczne. Czasami mile widziane są dodatkowe studia podyplomowe.
Po części określającej zdobyte wykształcenie należy określić swoje doświadczenie zawodowe, w tym rok rozpoczęcia i zakończenia danej pracy, nazwę firmy i zakres obowiązków.
W następnej części CV Key Account Managera należy wskazać kursy i szkolenia związane z wykonywaną pracą oraz określić znajomość języków obcych. W przypadku stanowiska Kierownika ds. kluczowych klientów ważna jest bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego języka (w ofertach pracy dla Key Account Managera) wymieniany jest głównie język angielski). Szkolenia i znajomość języków obcych warto potwierdzić właściwymi dyplomami i certyfikatami.
CV Key Account Managera powinno też informować o umiejętnościach, które są przydatne albo niezbędne w wykonywaniu tego zawodu, np. obsługa komputera lub posiadanie prawa jazdy.
Wśród wymogów określonych w ofertach pracy dla Key Account Managera są wymieniane takie cechy kandydata jak: kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność. Dlatego warto te cechy zawrzeć w CV w części Dodatkowe informacje.